دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی به نام دلبر سیاه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی به نام دلبر سیاه
نوشته شده در دو شنبه 5 اسفند 1392
بازدید : 781
نویسنده : مهدی سوداگر

متن آهنگ امید حاجیلی به نام دلبر سیاه :

یه یاری دارم که گله ، جای سیاه توی دله
نگو سیاه بدش میاد ، صد سال ماتمش میاد
دلبر سیاه ناز داره ، ناز به جمالش داره
نکنه بره قهر کنه ، بی کس و تنهام کنه
اگه بره زندگیم ، یه زندون میشه
دلبر سیاه ناز داره ، ناز به جمالش داره
سیاهه ، سپیده ، سیاهه ، سپیده
سپیده ی صبح که میشه ، بیدار میشم به یادت
خودت میدونی که منم ، دیوونه ی نگاهت
از اون روزی که دیدمت ، کنار شط کارون
راه افتادم پشت سرت ، قدم زنون تو بارون
دلم میخواد بهت بگم ، دیوونه ی نگاتم
اگه بهم بله بگی ، تا آخرش باهاتم
اومدی به خونه مون ، گفتم ای نامهربون
به کنار ما بمون، نکن آزارم
تورو دوس دارم ، دلمو بردی
تویی دلدارم ، یالا یالا یالا ، بالا بالا بالا
همه دستا بالا ، بهش بگید ماشاالله
ما با تو هیچ وقت پیر نمیشم
از دیدنت والا سیر نمیشم
دلبر سیاه ناز داره ، ناز به جمالش داره

منبع : موزیک ۹۸

دانلود آهنگ :

MP3 128               MP3 320



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی به نام دلبر سیاه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: